משרד אזולאי אלירן:

הינו משרד יועצי מס הקיים מזה כ- 12 שנה. בעל המשרד ומנהלו הוא יועץ המס אזולאי אלירן.
בנוסף, מועסקים בו רואה חשבון, יועצי מס, מתמחים, מנהלי חשבונות ועובדים נוספים.
בכל הנושאים המקצועיים מעורב בעל המשרד, הנותן את ההוראות המקצועיות ומפקח על העבודה ועל הדוחות.
בקיאותו וניסיונו העסקיים מוסיפים איכות מקצועית לעבודה, ומאפשרים התחשבות מהיבטים נוספים.

הנתונים שלנו

0
עד היום החזרנו ללקוחות ממס הכנסה (בשקלים)
0
לקוחות מרוצים עד היום
0
זמן ממוצע לקבלת תשובה על גובה החזר המס לשכירים (בימים)
0
ממוצע אחוז הזכאים להחזר מס מכלל השכירים (לפי אחוזים)

מבצע ! ייעוץ לפתיחת עסק ללא עלות!

למצטרפים לשרותי הנהלת חשבונות של משרדינו .

פתיחת התיקים ברשויות המס תוך 24 שעות

צור קשר

פתרונות מקצועיים לעוסק פטור צור קשר!

משרדו של אלירן אזולאי:

משרד אזולאי אלירן  הינו משרד יועצי מס הקיים מזה כ- 12 שנה.
בעל המשרד ומנהלו הינו יועץ מס אזולאי אלירן. בנוסף, מועסקים בו רואה חשבון, יועצי מס, מתמחים, מנהלי חשבונות ועובדים נוספים.

בכל הנושאים המקצועיים מעורב בעל המשרד, הנותן את ההוראות המקצועיות ומפקח על העבודה ועל הדוחות. בקיאותו העסקית מוסיפה איכות מיוחדת לעבודה, ומאפשרת התחשבות בהיבטים נוספים.
המשרד ועובדיו הינם בעלי ניסיון, ידע מקצועי וותק המאפשרים להם כושר ביצוע ויכולת לטפל ביעילות בכל נושא ובזמן אמת. חוג לקוחות המשרד הינו רחב ומגוון ומייצג את כל קשת תחומי הפעילות העסקית.

השירות שלנו:

המוניטין, הקשרים, והניסיון רב-השנים מאפשרים לצוות-המשרד להעניק ללקוחותיו שירות מקצועי, הוגן ולדאוג לאינטרסים של כל לקוח ולקוח מול רשויות המס.
המשרד דוגל בכך שתכנון המס הגדול ביותר הוא הימנעות מתאונות מס, ועל-כן עושה את מרב המאמצים לסייע ללקוחותיו לבצע את עסקיהם במבנה מיסים מינימלי ככל שניתן.
המשרד מאמין שהנהלת חשבונות מסודרת זה המפתח ליכולת ההצלחה בעסקים!

אנו שמים דגש רב בביצוע התאמות כרטיסים, וניהול ספרי חשבונות ברמת איכות ודיוק מירביים, תוך הקפדה על קלה כחמורה.
עבודתנו מבוצעת מתוך ראייה עסקית כוללת וניסיון רב בעולם העסקים.
אנו מאמינים שבכדי להעניק שירות מקצועי עלינו להכיר ולחיות את העסק. אצלנו המספרים "מדברים אלינו"!
איננו "מזרימים עוד שורה" בהנהלת-החשבונות או עורכים דוח כספי, מבלי להבין ולהפנים את המשמעות של הפעולה, ובעיקר לייעץ ללקוח מה כדאי לו לעשות.
המשרד, בנוסף לשירותי ראיית-החשבון המקובלים, גם מלווה את לקוחותיו בייעוץ עסקי שוטף ובעזרה בהתלבטויות השונות של כל בעל-עסק, בכל סדר גודל שהוא.
לשותפי המשרד יכולת ייחודית לפשט דברים מסובכים, ולייעץ לכל אחד, בהתאם לרמתו. הייחודיות של המשרד מתבטאת ביכולת להעניק שירות אישי ומקצועי לכל אחד מהלקוחות, כך שכל אחד מהלקוחות מרגיש כאילו הוא הלקוח היחידי של המשרד.

תפיסת עולמנו העסקית הינה השירות הכולל. כל תכליתה של תפיסת עולם זו, הינה מתן פתרונות מקצועיים מגוונים הכוללים שירותי חשבונאות, מיסים, עבודות כלכליות שונות, חוות דעת ומתן עדות מומחה בבתי משפט, ליווי וייעוץ עסקי בכלל ומול הבנקים בפרט, וכן סיוע בגיוס אשראים מקרנות עידוד ממשלתיות.
במסגרת עיסוקנו אנו מקפידים מאוד על עדכונים מקצועיים ויישומם באופן שוטף לרבות המעבר לתקינה הבינלאומית -IFRS. משרדנו מלווים את הלקוחות בכל התהליכים העסקיים, משלב הקמת העסק הקטן – שותפות / עוסק מורשה / עוסק פטור ועד לליווי עסקים וחברות עסקיות בתחומים שונים, אשר להן מחזורי פעילות של מאות מיליוני שקלים והכל תוך הקפדה על שמירת פרטיות הלקוח ורגישות לצרכיו ודרישותיו.

פייסבוק שלנו:

צור קשר

כמו כן, אימצנו קובץ נהלים אשר בו מפורטים סדרי הניהול, הארגון והביצוע של הפעילויות השונות במשרד. קיומו של קובץ הנהלים מבטיח אחידות, יעילות וסדר בעבודתנו, תוך שמירה והתאמה לחוקים, לתקנות ולכללים השונים והכל תוך הקפדה על בקרת איכות נאותה.
אנו מקושרים בקשר בין מחשבי ישיר עם מחשבי המוסדות הבאים: מס הכנסה, מס ערך מוסף והמוסד לביטוח לאומי. כפועל יוצא מכך, משרדנו מעניק שירות איכותי ומהיר יותר ללקוחותינו.
למידע נוסף והשארת פרטים: לחצו כאן או צרו קשר